onsdag, juni 22, 2011

Flere kort fra sommerhusturen

I sidste uge fik jeg nogle nye legesager bla. nogle lækre doily dies fra Cheery Lynn design  (på de 2 nederste kort) som selvfølgelig måtte afprøves
 Den lille doily er fra Memorybox og er fantastisk fin og spinkel. Jeg har punchet tekststemplet fra Orion design ud med en lidt mindre cirkelpunch end jeg plejer. Grenen er også en die fra Cheryl Lynn. blomsterne er lavet efter min egen tut!



Grenen på dette kort har jeg fået af Karin. Det er vist nok en Marianne die!



16 kommentarer:

Lina sagde ...

Super smukke kort, og hvor er det bare en fantastisk tekst om at blive gammel - den tror jeg lige jeg skal huske...:)

Gitte sagde ...

Wow sikke nogle flotte kort.
Hilsen Gitte

morkaren sagde ...

Smukke kort, som altid, hvis jeg skulle vælge favoritter så blir det kaffe/te og missefoto. v.h. morkaren.

Karina Beck sagde ...

Superlækre kort. Hvor har du mange flotte dies! ; )

Riet sagde ...

What a wonderful cards Charlotte.

Hugs Riet.xx

Dorthe sagde ...

Uhmmm ja - de dies er bare lækre - jeg har også lige lavet en bestilling til Cheery Lynn i USA - den er dog ikke afsendt endnu. Totalt flotte kort du har lavet - Lækkert lækkert pyntet.

Margit sagde ...

Super flotte og stilige kort. En vild med idéen, hvor du bruger samme baggrunds og "overlægspapir" på sommerfuglekortet. Det får borten til at træde så smukt frem. Skal lige huskes ;o)
Mon de dies kommer med på s'n'd i en butik??
God torsdag =0)

Jette W sagde ...

Hvor er de flotte dine kort. ( det er de jo altid :)
Det er godt nok nogle fine dies, du har fået.
God aften og pas nu på at du ikke bliver sendt med kosten. Knus

Annette / aka sagde ...

Uh, hvor er det nogle fine kort. Så yndige og sirlige. Det lyseblå sommerfuglepapir er sååå sødt.
Din nye die er da et scoop - den er virkelig sød. Og så er dine hjemmegjorte blomster bare lækre.

Sarah sagde ...

Hvor er de lækre de doilies. Og super fine kort.
Hav en god dag.

Helle Åbyen sagde ...

Jamen, jamen, jamen,- hvor er de dog flotte, allesammen. Er total vild i "sommervarmen" (det kan man vist ikke sige med det vejr vi har nu). Men hold da op.... jeg skal vist i gang igen ....hvis man må lifte lidt????

Christiane sagde ...

you're genius!! love your card nd especialy the tags and your layout!!
hugs to you charlodde ;)

Ana Márquez sagde ...

I really love these cards. Great! :-)

Dorit sagde ...

FLOTTE kort, de der nye doilys-dimser ligner jo helt kageservietter, bare flottere :-}}

Anonym sagde ...

Super flotte kort du har lavet Charlotte - Mange hilsner fru Ballegaard :-)

Heidi Kolze sagde ...

NEJ hvor er det bare nogle helt fantastisk skønne kort du har lavet! Enkle og meget smukke allesammen.
Tak for en altid god blog :-)
Mvh http://www.kolze-scrap.blogspot.com/